2014年2月9日星期日

無聊一週blog(2014.02.03~02.09)

趁天氣仍溫暖,出外走多幾轉。

第一round:馬灣

參觀示範單位


馬灣公園的巨型貝殼

第二round:中大賞櫻花


天人合一

水珠狀的雕塑

綠色電單車,好有型!

第三round:松仔園賞吊鐘王


落英滿地

最近從朋友處得來兩株空氣草,

朋友話好易打理,

我不求佢地快高長大,

只求佢地生生性性就得喇!

又收到從韓國空運到來的手信,

朱古力很美味啊!謝謝!

8 則留言:

  1. I also want to visit Ma Wan. Are there any shops there now?

    回覆刪除
  2. 早排咁暖o既天氣最近再變為寒冷,幸好妳去咗賞櫻花同吊鐘,據講今年吊鐘花遲開了,回暖後周圍逛逛看看,睇吓再見唔見到吊鐘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今年都只係睇左吊鐘王未睇吊鐘花,新年前已有朋友行山見到吊鐘花開。所以我現在只寄望木棉花,很多木棉已有lum,元朗附近有些更已偷偷地開花了。

      刪除
  3. 我都想睇吊鐘花, 但d天氣咁 ge樣真係唔知佢幾時先開, 我剩係識去嘉道理搵炸.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我朋友昨天剛去了嘉道理,d吊鐘花開左喇!不過而家天氣咁樣,我都無乜心情去行山睇花囉。

      刪除