2013年12月4日星期三

無聊一週 blog(2013.11.25~12.01)

大埔海濱公園換上了秋裝。


很多商場都擺放了聖誕裝飾,

充滿節日氣氛。

香港仔中心的藍精靈


海港城的迪士尼聖誕





皇后像廣場的祝願蒲公英


IFC的環保單車綠色聖誕

嘻嘻!來兩張自拍照。


天氣開始冷了,

真的感到聖誕快要來了。

18 則留言:

  1. See many Christmas decorations at one time.

    回覆刪除
    回覆
    1. 還有很多地方的聖誕裝飾未睇呢!

      刪除
  2. 上次人山人海,原來海港城還有很多我看不到的聖誕燈飾。

    回覆刪除
  3. 噢噢!咁快就影燈飾!不過說真的,早尐影,應該冇咁多人,今年我都未去睇過燈飾,唔知靚唔靚!

    回覆刪除
  4. no 1 and no2 好正 :) 好好 FEEL

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 點解我唔知道你回覆的, 有冇email通知架? C啦, 我都唔係好識用

      刪除
    2. 我都無收到通知,留左言就算喇!始終覺得yahoo blog最易用。

      刪除